فروشگاه پریلند با نماد اعتماد الکترونیک
نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال
کد شامد: ۱-۱-۷۷۰۳۱۸-۶۵-۰-۱
صندوق پستی
parylandproduct@post.ir
ایمیل سازمانی
info@parylandproduct.ir
ایمیل پشتیبانی
parylandproduct@gmail.com

قوانین فروشگاه پریلند

فروشگاه پریلند این حق را بر خود محفوظ می داند به کلیه سفارشات ثبت شده چه از طریق وبسایت و چه از طریق شبکه های اجتماعی؛ در مدت زمان ۱۰ روز کاری رسیدگی کند.
بدیهی است اولویت پروسه بررسی سفارشات در مدت زمان کوتاه تری است؛ اما لازم است خریداران محترم به زمان ۱۰ روز کاری توجه نمایند.
در طی پروسه پردازش سفارش، خریداران محترم می توانند از طریق لینک های ارتباطی وبسایت پریلند شامل: واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و ایمیل؛ با کارشناسان فروش و پشتیبانی پریلند در ارتباط باشند و سفارش خود را پیگیری نمایند.
کلیه مراحل سفارش، در صورت تغییر از طریق سامانه پیامکی پریلند و ایمیل پشتیبانی پریلند به اطلاع خریداران می رسد.
در صورت تغییر وضعیت سفارش از “درحال انجام” به “درحال بررسی” یا “نیازمند بررسی” به معنی اتمام موجودی یا عدم تامین موجودی کالا در آن روز می باشد و لازم است خریداران محترم تا پایان مدت زمان بررسی تحمل نموده و در نهایت از طریق روش های فوق الذکر، وضعیت نهایی سفارش به اطلاع خریداران محترم می رسد.
در صورت عدم تامین موجودی و شارژ مجدد، وجه پرداخت شده به حساب خریدار عودت داده می شود و شماره پیگیری از طریق راه های اطلاع رسانی فوق، به خریدار محترم ارسال می شود.
فروشگاه پریلند در قبال پروسه پردازش پستی و مدت زمان آن مسئولیتی ندارد و از زمان ارسال بارکد مرسوله تا زمان دریافت کالا توسط خریدار؛ مدت زمان سپری شده به این منظور برعهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.
فروشگاه پریلند در قبال برگشت مرسوله به دلایل نقص آدرس پستی، عدم احراز هویت گیرنده، عدم حضور گیرنده در محل، مسئولیتی نداشته و عواقب برگشت مرسوله برعهده خریدار می باشد.

در صورت لغو سفارش، مبلغ با کسر ۱۰ درصد کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه نمایید این مبلغ بدلیل مالیات سالانه و کارمزد دریافتی توسط درگاه های بانکی از مجموع صورتحساب شما کسر می گردد و فروشگاه دخالتی در این مبلغ ندارد.

توجه: فروش محصولات به افراد زیر سن قانونی (۱۸ سال) ممنوع می باشد، عواقب خرید در اینگونه موارد برعهده فروشگاه نخواهد بود.

نحوه و مدت زمان ارسال محصولات

پروسه بارگیری و پردازش انبار کلیه مرسوله ها ۱-۳ روز کاری می باشد و در مواردی ممکن است مدت زمان پردازش انبار تا ۱۰ روز کاری نیز افزایش یابد. بنابراین لازم است مشتریان گرامی؛ تا سپری شدن مدت زمان ۱۰ روز کاری صبور باشند و برای پیگیری سفارش خود تنها با ارسال کد ۵ رقمی سفارش به پشتیبانی واتساپ ۰۹۳۰۷۹۴۳۳۴۲، وضعیت مرسوله خود را بررسی نمایند.
محصولات شگفت انگیز  ظرف ۱-۲ روز تحویل پست می شوند.
نحوه ارسال مرسوله ها پست پیشتاز می باشد. هزینه ارسال در خرید بالای یک میلیون تومان برای بسته های سبک وزن (کمتر از ۵ کیلو) رایگان می باشد.
مرسوله های عمده فروشی بین ۱-۷ روز کاری و از طریق پست باربری پس کرایه به آدرس دقیق پستی مشتری ارسال می شوند.
کالاهای بزرگ و حجیم و یا سنگین از طریق باربری پس کرایه ارسال می شوند.

روش های ارسال پریلند در حال حاضر به دو شیوه پیش پرداخت و پس کرایه می باشد.

ارسال بسته های کوچک تر از یک متر، وزن کمتر از ۱۰ کیلو از طریق پست پیشتاز انجام می شود.

ارسال بسته های پست پیشتاز برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

ارسال بسته های طویل و سنگین فقط از طریق باربری برای شهرستان ها و پیک برای تهران انجام می شود.

ارسال باربری و پیک به صورت پس کرایه و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

مرسوله شکستنی در تهران از طریق پیک (اسنپ باکس، اسنپ سواری، اسنپ باری) و در شهرستان از طریق باربری (اتوبوسی و کامیون) انجام می شود.

فروشگاه پریلند هیچ گونه دخالتی در هزینه ارسال روش های پس کرایه ندارد و هزینه اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل فوق تعیین می شود و وجهی از خریدار بابت ارسال پس کرایه توسط پریلند دریافت نمی شود.

خدمات بسته بندی در روش پس کرایه به صورت رایگان انجام می شود و فروشگاه پریلند هزینه ای بابت بسته بندی ضدضربه از مشتری دریافت نمی کند.

ارسال کالای شکستنی جزء ممنوعات پست پیشتاز می باشد و بهتر است از این روش برای تحویل کالای شکستنی استفاده نکنید.

فروشگاه پریلند در بسته بندی مرسولات تمامی جوانب بسته بندی صحیح و ضد ضربه را رعایت میکند، اما باتوجه به عدم پایبندی شرکت پست نسبت به ارسال کالای شکستنی، در صورت بروز آسیب به کالا، هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد و لازم است ضمن تهیه مستندات از بسته بندی و کالای دچار آسیب از طریق سامانه ثبت شکایات شرکت ملی پست و پشتیبانی تاپین، اقدام به دریافت غرامت نمایید.

در صورتی که روش ارسال بسته خود را به اشتباه انتخاب کردید، به پشتیبانی فروشگاه از طریق پیام رسان های واتساپ، تلگرام، سروش، روبیکا، بله، گپ، ایمو، پیام دهید.

مرسوله شکستنی را مقابل نامه رسان باز کنید، تا از کیفیت بسته بندی صورتجلسه تهیه کند و در صورت بروز آسیب حین حمل، بتوانید با مستندات کافی دریافت غرامت کنید.

دریافت غرامت کالای آسیب دیده

کلیه محصولات پیش از ارسال بررسی کامل و تست فنی می شوند و به هیچ عنوان کالای معیوب ارسال نمی شود. خصوصا در مورد کالاهای چینی که گارانتی ندارند، محصول چند دقیقه تست فنی می شود و پس از اطمینان از سلامت آن؛ بسته بندی و ارسال می شود.

بنابراین کالای ارسالی توسط پریلند با ضمانت کیفیت و اصالت به خریدار ارائه می شود و قابل مرجوع نمی باشد.

بسته بندی کلیه مرسولات، لفاف پلاستیک ضدضربه، مقوا و نایلون است؛ با این وجود بدلیل ایجاد فشار و ضربه حین انجام پروسه پستی ممکن است به کالا آسیب وارد شود. لذا کلیه مرسولات فروشگاه پریلند بیمه بوده و جبران خسارت خریدار از طریق بیمه انجام می شود.

کلیه مرسوله ها در بسته بندی مناسب و ضد ضربه لفاف کارتن، پلاستیک حبابدار، فوم ضدضربه، کاغذ و مقوای ضربه گیر تحویل پست می شود. در صورتی که بسته دریافتی شما دچار شکستگی گردید می توانید از طریق سایت شرکت ملی پست ثبت شکایت کنید و غرامت دریافت نمایید.

شرایط  بازگشت کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا  ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری ، از طریق ایمیل به امور مشتریان پریلند اطلاع داده شود. توجه فرمایید، سایت پریلند در ارسال کلیه مرسوله ها دقت کافی را دارد و از ارسال کالای معیوب خودداری می کند.

کلیه محصولات پیش از ارسال بررسی کامل و تست فنی می شوند و به هیچ عنوان کالای معیوب ارسال نمی شود. خصوصا در مورد کالاهای چینی که گارانتی ندارند، محصول چند دقیقه تست فنی می شود و پس از اطمینان از سلامت آن؛ بسته بندی و ارسال می شود.

بنابراین کالای ارسالی توسط پریلند با ضمانت کیفیت و اصالت به خریدار ارائه می شود و قابل مرجوع نمی باشد.

بسته بندی کلیه مرسولات، لفاف پلاستیک ضدضربه، مقوا و نایلون است؛ با این وجود بدلیل ایجاد فشار و ضربه حین انجام پروسه پستی ممکن است به کالا آسیب وارد شود. لذا کلیه مرسولات فروشگاه پریلند بیمه بوده و جبران خسارت خریدار از طریق بیمه انجام می شود.

در صورت بروز آسیب در حین ارسال پستی، کلیه خسارات وارده بر عهده پست بوده و از طریق ذکر شده فوق، می توانید نسبت به دریافت غرامت از پست اقدام کنید.
لطفا از مرجوع نمودن کالای خریداری شده و بازگشت آن خودداری نمایید و فقط از طریق سایت شرکت ملی پست ثبت شکایت کنید و غرامت دریافت نمایید.

انصراف از خرید

برای انصراف از خرید، حداکثر تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه میتوانید از طریق ارسال ایمیل به پشتیبانی اطلاع دهید. پس از آن خرید شما وارد پروسه پردازش انبار می شود و دیگر امکان انصراف وجود نخواهد داشت.

در صورتی که خرید شما مشمول کوپن تخفیف بود، در صورت انصراف از خرید وجه مربوط به کوپن تخفیف از مبلغ پرداختی کسر خواهد شد و مابه التفاوت به حساب شما واریز می شود.

در صورت لغو سفارش، مبلغ با کسر ۱۰ درصد کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه نمایید این مبلغ بدلیل مالیات سالانه و کارمزد دریافتی توسط درگاه های بانکی از مجموع صورتحساب شما کسر می گردد و فروشگاه دخالتی در این مبلغ ندارد.

در مواردی که آدرس پستی مشتری با نقص مواجه باشد و بسته بدلیل عدم ثبت اطلاعات صحیح آدرس و شماره تماس توسط مشتری قابل ارسال نباشد، سفارش از طرف سایت لغو می شود. این لغو باتوجه به نقص از طرف مشتری با کسر کارمزد همراه خواهد بود و هزینه مسترد شده به مشتری با کسر کارمزد بانکی پریلند، به حساب مشتری پرداخت می شود.

در مواردی که محصول بدلیل مغایرت قیمت یا موجودی، آسیب کالاهای موجود در انبار، عدم تامین موجودی توسط تولید کنندگان، از طرف پریلند غیرقابل ارسال باشد، هزینه کالا و ارسال، به حساب مشتری مسترد میگردد. این استرداد بدلیل نقص از طرف فروشگاه مشمول کارمزد نمی باشد و تمامی هزینه پرداختی مشتری عینا طبق فاکتوری که در سیستم سایت ثبت می شود و نسخه دیگری از آن به ایمیل مشتری ارسال می گردد، به حساب مشتری عودت داده می شود (توجه: در صورتی که درگاه بانکی از مشتری کارمزد کسر کرده باشد، این کارمزد به حساب پریلند واریز نشده است و مربوط به درگاه بانکی است، پریلند عینا وجه پرداخت شده مشتری را طبق فاکتور عودت می دهد).

ارسال با پیک موتوری

در صورتی که در تهران هستید و مایل نیستید خرید شما در پروسه ۱-۳ روزه پست درگیر شود و درخواست پیک موتوری دارید، میتوانید از طریق هماهنگی با مدیران فروش پریلند از طریق راه های ارتباطی ایمیل، تلگرام یا اینستاگرام؛ درخواست پیک موتوری نمایید. هزینه ارسال کاملاً وابسته به آدرس شما و براساس نرخ کرایه پیک موتوری اسنپ در تهران خواهد بود. پرداخت هزینه پیک در محل به عهده خریدار محترم می باشد.

لغو سفارش پیک موتوری

در سفارشاتی که مشتری درخواست ارسال با پیک می کند، پس از تحویل بسته به اسنپ باکس، چنانچه مشتری بخواهد سفارش را لغو کند، حتی در صورت مغایرت کالا؛ هزینه اسنپ قابل برگشت نمی باشد.

در صورت لغو سفارش، مبلغ با کسر ۱۰ درصد کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه نمایید این مبلغ بدلیل مالیات سالانه و کارمزد دریافتی توسط درگاه های بانکی از مجموع صورتحساب شما کسر می گردد و فروشگاه دخالتی در این مبلغ ندارد.

 

پیگیری مرسوله

پس از ارسال مرسوله شما به پست، کد مرسوله از طریق پیامک به شما ارسال خواهد شد و میتوانید به طور لحظه ای در سایت رهگیری مرسوله پستی؛ پیگیر وضعیت سفارش خود باشید.

فروش عمده

محصولات عمده در سایت پریلند به صورت جین ۱۲ تایی و یا پک های مختلف با تعداد مشخص که در عنوان محصول درج شده است به فروش می رسد. برای محصولاتی که رنگ بندی دارند، ارسال به صورت رندوم و تا حد امکان جور می باشد.

نحوه ارسال محصولات عمده فروشی

نحوه تحویل مرسوله های عمده از طریق پست پس کرایه و پرداخت هزینه پستی در محل توسط مشتری می باشد. نحوه قیمت گذاری مرسوله براساس وزن مرسوله و آدرس پستی مشتری، توسط شرکت پست تعیین می شود و فروشگاه پریلند هیچ گونه دخالتی در قیمتگذاری هزینه پستی مرسوله های عمده ندارد. درج آدرس کامل پستی برای مرسوله ها ضروری است و در صورت مغایرت آدرس و عدم حضور خریدار در محل، فروشگاه پریلند عواقب آن را نمی پذیرید و در صورت بازگشت مرسوله از طرف پست و نیاز به ارسال مجدد؛ غرامت آن به عهده مشتری می باشد.

برگشت خوردن مرسوله پستی

مشتریان شرکت ملی پست، می بایست زمان ارسال مرسولات پستی، هنگام ثبت اطلاعات فرستنده و گیرنده بسته پستی، دقت لازم را داشته باشند. اداره پست، در زمان ارائه خدمات خود، از مشتریان درخواست دارد قوانین را رعایت کنند و در صورتی که برگشت خوردن مرسوله پستی، رخ داد، اقدامات لازم را انجام دهند. نحوه برگشت خوردن مرسوله برای فرستنده و گیرنده بسته نیز، متفاوت می باشد.

بسیاری از مرسولات پستی، ممکن است بنا به دلایل مختلفی، به فرستنده مرسوله پستی، با عنوان مرسوله برگشتی، به اداره پست بازگردانده شوند. مشتریان اداره پست در این مواقع، می توانند اقداماتی را جهت دریافت و ارسال مجدد مرسوله، انجام دهند. افراد می بایست هنگام ثبت آدرس، اطلاعات تماس، کد پستی و نام فرستنده و گیرنده، دقت کافی را به کار گیرند؛ زیرا، در صورتی که این اطلاعات، نادرست ثبت شوند، متاسفانه برگشت خوردن مرسوله پستی، صورت می گیرد.

پس از برگشت خوردن مرسوله پستی، برای ارسال کنندگان و دریافت کنندگان مرسوله این سوال پیش می آید که حال، می بایست جهت دریافت و یا ارسال مجدد بسته خود، چه اقدامی انجام دهند؟ این افراد، می توانند طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، جهت دریافت بسته خود از اداره پست و یا ارسال مجدد مرسوله، اقدام کنند.

به همین دلیل، در ادامه، در رابطه با دلایل برگشت خوردن مرسوله پستی، اقدامات لازم پس از برگشت خوردن مرسوله پستی و همچنین، نحوه برگشت زدن مرسوله پستی به فرستنده و یا توسط گیرنده، مطالبی برای مشتریان اداره پست، آورده شده است.

دلایل برگشت خوردن مرسوله پستی

همانطور که توضیح داده شد، مشکل برگشت خوردن مرسوله پستی، ممکن است برای بسیاری از افراد، پیش آمده باشد. از بین این افراد، برخی، فرستنده مرسوله و برخی دیگر، گیرنده مرسوله می باشند. در ادامه، دلایلی که باعث بروز این اتفاق می شود، آورده شده است.

ثبت ناقص اطلاعات گیرنده و فرستنده

عدم دریافت مرسوله، توسط گیرنده آن

نقل مکان کردن گیرنده مرسوله

فوت شخص گیرنده مرسوله

تشخیص نامه رسان، مبنی بر اینکه شخص تحویل گیرنده، گیرنده واقعی مرسوله نمی باشد.

 

اقدامات لازم پس از برگشت خوردن مرسوله پستی

مشتریان شرکت ملی پست، پس از اینکه مرسوله خود را پس از مدت زمانی که می بایست بسته، به دستشان برسد، دریافت نمی کنند و از نرسیدن مرسوله پستی خود، شاکی می شوند و یا افرادی که بسته به آنها برگردانده می شود، این سوال برای آن ها مطرح می شود که چه طور می توانند بسته خود را مجدد دریافت کنند و یا اینکه چه طور می توانند مرسوله برگشتی را مجدد ارسال کنند؟ در ادامه، در رابطه با اینکه ارسال کنندگان و دریافت کنندگان مرسوله، چه اقداماتی می توانند پس از برگشت خوردن مرسوله پستی، انجام دهند آورده شده است.

افرادی که به عنوان شخص گیرنده، موفق به دریافت بسته خود نشده اند، می توانند پس از برگشت مرسوله پستی، با توجه به اطلاع رسانی که توسط اداره پست صورت می گیرد، به اداره پستی که مرسوله مورد نظر، در باجه معطله آن است، مراجعه نموده و بسته را دریافت نمایند.

نامه رسانان اداره پست، موظف می باشند، برای دو مرتبه به آدرس شخص گیرنده، جهت تحویل بسته، مراجعه نمایند؛ اما، اگر موفق به تحویل بسته به شخص گیرنده نشوند، بسته را به مرکز توزیع اداره پست، بر می گردانند.

اداره پست، زمانی که بسته های پستی را در باجه معطله، از نامه رسان تحویل می گیرد، موظف به اطلاع رسانی به شخص گیرنده می باشد که در بازه زمانی که بین ۵ تا ۱۵ روز، است و بسته به نوع سرویس پستی، انجام می شود. گیرنده، می بایست در این بازه زمانی، به اداره پست مراجعه کند و بسته خود را تحویل بگیرد.

در صورتی که گیرنده، در بازه زمانی مشخص شده، به اداره پست مراجعه نکند و یا دلایلی از جمله نادرست بودن اطلاعات گیرنده و یا نقل مکان شخص گیرنده و غیره، باعث برگشت مرسوله پستی باشند، اداره پست، بسته را به آدرس فرستنده بر می گرداند.

فرستنده مرسوله پستی، زمانی که مرسوله برگشتی، را از سوی اداره پست تحویل می گیرد نیز، می بایست به دنبال دلیل باشد که چرا بسته برگردانده شده است؛ از دلایلی که باعث چنین اتفاقی می شود، نقص در اطلاعات گیرنده که توسط فرستنده ثبت شده است را می توان نام برد.

نحوه برگشت زدن مرسوله پستی به فرستنده

بسیاری از مشتریان اداره پست، که شامل فرستنده و گیرنده مرسولات پستی می باشند، با مشکل برگشت خوردن مرسوله پستی، مواجه شده اند. فرستنده مرسولات، برخی مواقع، ممکن است پس از ارسال مرسوله و دریافت کد رهگیری پست، بسته ارسال شده را با عنوان مرسوله برگشتی، مجددا از اداره پست دریافت کند.

در این مواقع، افراد می بایست به دنبال دلیلی باشند که چرا مرسوله ای که ارسال کرده اند، توسط این اداره، برگشت خورده است. فرستنده، باید در زمان ارسال مرسولات پستی، اطلاعات لازم جهت ارسال بسته برای شخص گیرنده را به طور صحیح، در اختیار اداره پست قرار دهد. زیرا، اگر کوچک ترین نقصی در آدرس گیرنده، اطلاعات تماس آن، نادرست بودن کد پستی آدرس گیرنده و همچنین، نام وی باشد، بسته توسط اداره پست، برگشت می خورد.

پس، اشخاصی که برای ارسال مرسوله اقدام می نمایند، دقت داشته باشند، هنگام ثبت درخواست برای ارسال بسته های پستی به نقطه ای دیگر از داخل کشور و یا خارج از ایران، اطلاعات گیرنده را به درستی وارد نمایند.

نحوه برگشت زدن مرسوله پستی توسط گیرنده

اداره پست جمهوری اسلامی ایران، یکی از معتبر ترین شرکت ها، جهت جا به جایی بسته های پستی می باشد. این شرکت، توانسته است در طول سال های خدمت خود، مشتریان زیادی را داشته باشد. مشتریان این اداره، به دو گروه فرستنده و گیرنده تقسیم می شوند. گیرنده مرسولات، افرادی هستند که بسته ای که از سوی یک شخص فرستنده ارسال شده است، می بایست به آنها، تحویل داده شود.

نامه رسانان اداره پست، با وسواس خاصی، بسته ها را از مراکز توزیع پستی دریافت می کنند و به دست گیرنده می رسانند. در برخی مواقع، نامه رسان، مجبور به برگرداندن بسته، به اداره پست می شود. در ادامه، در رابطه با اینکه چه مواردی ممکن است که یک بسته، توسط خود شخص گیرنده و یا نامه رسان به اداره پست برگشت داده شود، آورده شده است.

در بعضی مواقع، نامه رسان، موفق به پیدا کردن آدرس شخص گیرنده، نمی شود که می تواند دلایل مختلفی از جمله، نادرست بودن آدرس، نادرست بودن کد پستی و غیره باشد.

امکان دارد زمانی که نامه رسان به آدرس گیرنده، مراجعه می کند، شخص گیرنده، نقل مکان کرده باشد.

ممکن است شخص گیرنده، فوت کرده باشد.

در برخی موارد نیز دیده شده است نامه رسان، با توجه به حساسیتی که در کار خود به خرج می دهد، تشخیص می دهد که شخص تحویل گیرنده مرسوله، آن شخص گیرنده واقعی نمی باشد که در این صورت نیز، مرسوله برگشت می خورد.

ممکن است بسته ارسال شده، برای شخص دیگری باشد و تشابه اسمی پیش آمده باشد که در این صورت نیز، درخواست برگشت زدن آن، توسط گیرنده انجام می شود.

برخی مشتریان نیز بنا به دلایلی، از دریافت بسته خود، ممانعت می کنند که می تواند شامل مشکلات شخصی باشد که شخص گیرنده با فرستنده مرسوله داشته و در نتیجه، بسته را برمی گرداند.

سوالات متداول در خصوص ️برگشت خوردن مرسوله پستی

۱- ✔️برگشت خوردن مرسوله پستی چه زمانی اتفاق میافتد؟
✔️برگشت خوردن مرسوله پستی زمانی روی می دهد که هنگام تحویل بسته به گیرنده آن توسط نامه رسان موانعی ایجاد شود مانند نادرست بودن آدرس شخص گیرنده در اینصورت مرسوله به اداره پست برگردانده می شود که در متن مقاله نیز در این مورد توضیحات بیشتری آورده شده است.

۲- ✔️پس از برگشت خوردن مرسوله پستی مشتریان پست می بایست چه اقدامی کنند؟
✔️مشتریان اداره پست می بایست پس از برگشت خوردن مرسوله پستی با توجه به قوانین اداره پست برای ارسال و یا دریافت مجدد بسته خود اقدام نمایند که یکی از این اقدامات می تواند بدین صورت باشد که گیرنده برای دریافت بسته خود به اداره پستی مراجعه کند که در متن مقاله نیز اقدامات لازم آورده شده است.

۳- ✔️نحوه برگشت مرسولات پستی به فرستنده به چه صورت است؟
✔️برای برگشت مرسولات پستی به شخص فرستنده ابتدا مرسوله توسط نامه رسان به قسمت باجه معطله اداره پست تحویل داده می شود که در متن مقاله نیز توضیحات بیشتر بیان شده است.

تبصره: فروش محصولات به افراد زیر سن قانونی (۱۸ سال) ممنوع می باشد، عواقب خرید در اینگونه موارد برعهده فروشگاه نخواهد بود.

مقررات ارسال و تحویل

رسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان از طریق پست پیشتاز
روش‌های ارسال: باربری های درون شهری یا برون شهری، پست سفارشی، پست پیشتاز، پیک

جزئیات ارسال

ارسال کالای حجیم از طریق باربری صورت می گیرد.

ارسال کلیه محصولات از طریق پست پیشتاز و برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

ارسال سفارشات بسته به محصول؛ بین ۳ تا ۱۰ روز کاری انجام می شود. محصولاتی که در شگفت انگیز هستند؛ امکان ارسال فوری در همان روز سفارش را دارند.

ارسال پس کرایه،  هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد. در صورت انتخاب روش ارسال پست پیشتاز برای بسته های شکستنی؛ طبق رویه پست پیشتاز عمل می شود.

ارسال باربری (پس کرایه) برای بسته های بزرگ و سنگین (طول بیشتر از یک متر و وزن بالای ۱۰ کیلو) شهرستان انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال پیک در تهران (پس کرایه) برای تمامی بسته ها انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

در صورتی که مشتری در زمان دریافت بسته اقدام به لغو سفارش کند، و از پذیرفتن بسته خودداری نماید، هزینه کالا و هزینه ارسال پستی قابل استرداد نمی باشد و وجهی به مشتری بازگشت داده نمی شود.

در مواردی که مشتری در زمان دریافت بسته با روش ارسال رایگان در آدرس حضور نداشته باشد و یا به هردلیلی نامه رسان نتواند بسته را به وی تحویل دهد، کالا به فروشگاه برگشت می خورد و ارسال مجدد کالا، مشمول دریافت هزینه ارسال می باشد.

در مواردی که به دلیل فوق کالا برگشت بخورد و محصول در حین ارسال دچار آسیب شود، هزینه غرامت کالا از مشتری دریافت می شود.

هزینه ارسال پیک و باربری به هیچ وجه تحت کنترل فروشگاه پریلند نمی باشد و فروشگاه مسئولیتی در قبال آن ندارد. هزینه ارسال در روش های پس کرایه براساس وزن و ابعاد بسته، نرخنامه شرکت خصوصی مورد نظر، بیمه و… توسط همان شرکت دریافت می شود و فروشگاه پریلند هیچ دریافتی در این زمینه از مشتری ندارد.

تمامی خدمات بسته بندی پریلند به صورت رایگان انجام می شود و فروشگاه هیچ هزینه ای بابت بسته بندی دریافت نمی کند.

در سفارشات پست پیشتاز، هزینه کمی بابت بسته بندی دریافت می شود و مابقی هزینه مربوط به صدور بارکد پستی می باشد.

فروشگاه های پریلند

سایت اصلی https://parylandproduct.ir
فست پریلند https://fastparyland.ir
آرایشی و بهداشتی پریلند https://parylandbeauty.ir
خرازی پریلند http://kharazyparyland.ir
اسباب بازی پریلند http://toysparyland.ir
اکسسوری مو پریلند http://accessoryparyland.ir
خانه و آشپزخانه پریلند http://homeparyland.ir
زیورآلات پریلند http://javaherparyland.ir
لباس زیر پریلند http://underwearparyland.ir
مزون پریلند http://mezonparyland.ir
سوپرمارکت پریلند http://parylandsupermarket.ir
کالای خواب پریلند http://sleepparyland.ir
لوازم تحریر پریلند http://parylandschool.ir
ملزومات خودرو پریلند http://carparyland.ir
کیف و کفش پریلند http://parylandcharm.ir
عطر پریلند http://perfumeparyland.ir
عمده فروشی پریلند http://omdeparyland.ir

شبکه های اجتماعی پریلند

فروشگاه پریلند در اپلیکیشن باسلام پیج رسمی و فعال دارد و کلیه محصولات پریلند در سایت باسلام موجود می باشند.
فروشگاه پریلند با ۱۰ پیچ اینستاگرام و ۱۰ کانال تلگرام به مشخصات زیر فعالیت می کند.
پیچ اصلی پریلند

parylandproduct@

جواهرات

javaherparyland@

اسباب بازی

toys_paryland@

لباس زیر

underwear_paryland@

اکسسوری مو

accessory_paryland@

خرازی

kharazy_paryland@

مزون آنلاین

mezon_paryland@

خانه و دکوراسیون

home_paryland@

آرایشی و بهداشتی

paryland_beauty@

سوپرمارکت

paryland_supermarket@

رویه‌های پرداخت

پرداخت آنلاین از طریق وبسایت فروشگاه امکان پذیر است.

رویه‌های ارسال

امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان
روش‌های ارسال: باربری های درون شهری یا برون شهری، پست سفارشی، پست پیشتاز، پیک

جزئیات ارسالارسال کالای حجیم از طریق باربری صورت می گیرد. ارسال کلیه محصولات از طریق پست پیشتاز و برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد. ارسال سفارشات بسته به محصول؛ بین ۳ تا ۱۰ روز کاری انجام می شود. محصولاتی که در شگفت انگیز هستند؛ امکان ارسال فوری در همان روز سفارش را دارند.

رویه‌های تست و مرجوعی

امکان مرجوعی از طرف خریدار وجود ندارد. امکان لغو سفارش از طرف مشتری وجود ندارد.

در موارد معدودی که موجودی محصول به اتمام رسیده باشد، سفارش توسط فروشگاه لغو و وجه واریزی به حساب فروشگاه به همان شماره کارتی که مشتری با آن خرید نموده است مسترد می گردد و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی می شود.

برای پیگیری سفارش؛ لازم است در سایت ثبت نام نموده و از طریق صفحه کاربری به وضعیت سفارشات خود دسترسی داشته باشید.

ایمیل پشتیبانی سفارشات parylandproduct@gmail.com پشتیبانی سفارشات در اینستاگرام parylandproduct@
سامانه پیامکی فروشگاه پریلند ۵۰۰۰۴۰۰۰۲۶۵۶۱۰ پشتیبانی سفارشات در تلگرام parylandorder@