شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات پریلند

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی پریلند به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت پریلند هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری پریلند و سایر خدمات ارائه شده توسط پریلند به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات پریلند است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پریلند از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پریلند منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پریلند تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پریلند اقدام کند.

همچنین از آنجا که پریلند یک وب‌سایت خرده‌فروشی و عمده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تبصره: فروش محصولات به افراد زیر سن قانونی (۱۸ سال) ممنوع می باشد، عواقب خرید در اینگونه موارد برعهده فروشگاه نخواهد بود.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

 

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط پریلند از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با پریلند همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت پریلند عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط پریلند بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

– خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.

– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.

– ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارش‌گذاری در پریلند است.

– منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار پریلند توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و پریلند مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

– در صورتی‌که پریلند تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.

– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه پریلند است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.

– خدمات پس ‌از‌ فروش پریلند تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.

 

ارتباطات الکترونیکی

 

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات پریلند استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به پریلند ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که پریلند به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد پریلند برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پریلند را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۴۰۰۰۲۶۵۶۱۰ شماره ای است که پریلند از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه پریلند را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پریلند، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پریلند است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به parylandproduct@post.ir یا info@parylandproduct.ir اطلاع دهید.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

 

پریلند به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

پریلند متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت پریلند، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پریلند، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پریلند جزئی از اموال پریلند محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پریلند است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پریلند محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط پریلند و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار پریلند است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت پریلند و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای پریلند محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات پریلند، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. پریلند محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.parylandproduct.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت پریلند هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.parylandproduct.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. پریلند به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت پریلند به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. پریلند همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پریلند به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پریلند محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– پریلند مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پریلند محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت پریلند، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای پریلند محفوظ است. پریلند در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت پریلند می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، پریلند جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

– از آنجا که پریلند یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط پریلند بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی پریلند، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که پریلند هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

حقوق فروشگاه پریلند

فروشگاه پریلند این حق را بر خود محفوظ می داند به کلیه سفارشات ثبت شده چه از طریق وبسایت و چه از طریق شبکه های اجتماعی؛ در مدت زمان ۱۰ روز کاری رسیدگی کند.
بدیهی است اولویت پروسه بررسی سفارشات در مدت زمان کوتاه تری است؛ اما لازم است خریداران محترم به زمان ۱۰ روز کاری توجه نمایند.
در طی پروسه پردازش سفارش، خریداران محترم می توانند از طریق لینک های ارتباطی وبسایت پریلند شامل: واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و ایمیل؛ با کارشناسان فروش و پشتیبانی پریلند در ارتباط باشند و سفارش خود را پیگیری نمایند.
کلیه مراحل سفارش، در صورت تغییر از طریق سامانه پیامکی پریلند و ایمیل پشتیبانی پریلند به اطلاع خریداران می رسد.
در صورت تغییر وضعیت سفارش از “درحال انجام” به “درحال بررسی” یا “نیازمند بررسی” به معنی اتمام موجودی یا عدم تامین موجودی کالا در آن روز می باشد و لازم است خریداران محترم تا پایان مدت زمان بررسی تحمل نموده و در نهایت از طریق روش های فوق الذکر، وضعیت نهایی سفارش به اطلاع خریداران محترم می رسد.
در صورت عدم تامین موجودی و شارژ مجدد، وجه پرداخت شده به حساب خریدار عودت داده می شود و شماره پیگیری از طریق راه های اطلاع رسانی فوق، به خریدار محترم ارسال می شود.
فروشگاه پریلند در قبال پروسه پردازش پستی و مدت زمان آن مسئولیتی ندارد و از زمان ارسال بارکد مرسوله تا زمان دریافت کالا توسط خریدار؛ مدت زمان سپری شده به این منظور برعهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.
فروشگاه پریلند در قبال برگشت مرسوله به دلایل نقص آدرس پستی، عدم احراز هویت گیرنده، عدم حضور گیرنده در محل، مسئولیتی نداشته و عواقب برگشت مرسوله برعهده خریدار می باشد.

در مواردی که آدرس پستی مشتری با نقص مواجه باشد و بسته بدلیل عدم ثبت اطلاعات صحیح آدرس و شماره تماس توسط مشتری قابل ارسال نباشد، سفارش از طرف سایت لغو می شود. این لغو باتوجه به نقص از طرف مشتری با کسر کارمزد همراه خواهد بود و هزینه مسترد شده به مشتری با کسر کارمزد بانکی پریلند، به حساب مشتری پرداخت می شود.

در مواردی که محصول بدلیل مغایرت قیمت یا موجودی، آسیب کالاهای موجود در انبار، عدم تامین موجودی توسط تولید کنندگان، از طرف پریلند غیرقابل ارسال باشد، هزینه کالا و ارسال، به حساب مشتری مسترد میگردد. این استرداد بدلیل نقص از طرف فروشگاه مشمول کارمزد نمی باشد و تمامی هزینه پرداختی مشتری عینا طبق فاکتوری که در سیستم سایت ثبت می شود و نسخه دیگری از آن به ایمیل مشتری ارسال می گردد، به حساب مشتری عودت داده می شود (توجه: در صورتی که درگاه بانکی از مشتری کارمزد کسر کرده باشد، این کارمزد به حساب پریلند واریز نشده است و مربوط به درگاه بانکی است، پریلند عینا وجه پرداخت شده مشتری را طبق فاکتور عودت می دهد).

فروشگاه پریلند مسئولیت ارسال کالای شکستنی را برعهده نمی گیرد، مشتری باید مرسوله شکستنی را در مقابل مامور پست باز کند و در صورت بروز آسیب به کالا، بلافاصله مسئله را در مقابل مامور پست گزارش کرده و از شرکت پست مربوطه ثبت شکایت نماید. ثبت شکایت از پست پیشتاز از طریق سایت eop.post.ir میسر می باشد و بلافاصله توسط شرکت ملی پست رسیدگی می شود. پریلند در بسته بندی تمامی کالاها تمامی جوانب ضدضربه بودن بسته بندی را رعایت میکند، اما بدلیل پرت شدن بسته ها در پروسه ارسال، امکان آسیب به محصولات وجود دارد و این مسئولیت مربوط به شرکت حمل و نقل مربوطه می باشد. حتما در موارد آسیب دیدگی بسته، از کالای آسیب دیده عکس و فیلم تهیه کنید و با در دست داشتن مستندات به واحد بازرسی پست مقصد مراجعه نمایید.

در صورت لغو سفارش، مبلغ با کسر ۱۰ درصد کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه نمایید این مبلغ بدلیل مالیات سالانه و کارمزد دریافتی توسط درگاه های بانکی از مجموع صورتحساب شما کسر می گردد و فروشگاه دخالتی در این مبلغ ندارد.

مقررات ارسال و تحویل

رسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان از طریق پست پیشتاز
روش‌های ارسال: باربری های درون شهری یا برون شهری، پست سفارشی، پست پیشتاز، پیک

جزئیات ارسال

ارسال کالای حجیم از طریق باربری صورت می گیرد.

ارسال کلیه محصولات از طریق پست پیشتاز و برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

ارسال سفارشات بسته به محصول؛ بین ۳ تا ۱۰ روز کاری انجام می شود. محصولاتی که در شگفت انگیز هستند؛ امکان ارسال فوری در همان روز سفارش را دارند.

ارسال باربری (پس کرایه) برای بسته های بزرگ و سنگین (طول بیشتر از یک متر و وزن بالای ۱۰ کیلو) شهرستان انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال پیک در تهران (پس کرایه) برای تمامی بسته ها انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال با تمامی روش های فوق برای سفارشات بالای ۲۰ میلیون تومان رایگان می باشد.

در صورتی که مشتری در زمان دریافت بسته اقدام به لغو سفارش کند، و از پذیرفتن بسته خودداری نماید، هزینه کالا و هزینه ارسال پستی قابل استرداد نمی باشد و وجهی به مشتری بازگشت داده نمی شود.

در مواردی که مشتری در زمان دریافت بسته با روش ارسال رایگان در آدرس حضور نداشته باشد و یا به هردلیلی نامه رسان نتواند بسته را به وی تحویل دهد، کالا به فروشگاه برگشت می خورد و ارسال مجدد کالا، مشمول دریافت هزینه ارسال می باشد.

در مواردی که به دلیل فوق کالا برگشت بخورد و محصول در حین ارسال دچار آسیب شود، هزینه غرامت کالا از مشتری دریافت می شود.

هزینه ارسال باربری به هیچ وجه تحت کنترل فروشگاه پریلند نمی باشد و فروشگاه مسئولیتی در قبال آن ندارد. هزینه ارسال در روش های پس کرایه براساس وزن و ابعاد بسته، نرخنامه شرکت خصوصی مورد نظر، بیمه و… توسط همان شرکت دریافت می شود و فروشگاه پریلند هیچ دریافتی در این زمینه از مشتری ندارد.

تمامی خدمات بسته بندی پریلند به صورت رایگان انجام می شود و فروشگاه هیچ هزینه ای بابت بسته بندی دریافت نمی کند.

در سفارشات پست پیشتاز، هزینه کمی بابت بسته بندی دریافت می شود و مابقی هزینه مربوط به صدور بارکد پستی می باشد.

فروشگاه پریلند هیچگونه همکاری با شرکت های خصوصی فاقد تعهدات روشن در قبال ارسال کالا نظیر “تیپاکس” ندارد.

انصراف از حرید پس از صدور بارکد پستی به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و وجهی به خریدار عودت داده نمی شود. لزوم دریافت بسته توسط گیرنده، حضور وی در نشانی، ثبت صحیج آدرس پستی در زمان سفارش، ثبت صحیح مشخصات و عدم استفاده از حروف اختصاری و انگلیسی به جای نام گیرنده مرسوله در زمان ثبت سفارش وجود دارد و تمامی مسئولیت آن با خریدار می باشد. در صورتی که خریدار در آدرس حضور نداشته باشد و یا به هر دلیلی از دریافت بسته توسط مامور پست خودداری کند و بسته وی برگشت بخورد، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال این مسئله نخواهد داشت و تمامی مسئولیت دریافت کالا با خریدار می باشد، شایان ذکر است چنانچه بسته به فروشگاه برگشت بخورد، فروشگاه هیچ وجهی به خریدار مسترد نخواهد کرد و لازم است خریدار ضمن پرداخت مجدد هزینه ارسال، اقدام به درخواست ارسال و صدور بارکد جدید نماید. در مواردی که بسته به فروشگاه برگشت بخورد و در فعل و انفعال پروسه برگشت، آسیبی به کالا وارد شود، فروشگاه نسبت به دریافت بسته آسیب دیده اقدام خواهد کرد و هیچ مسئولیتی در قبال ارسال مجدد کالا نخواهد داشت چرا که کالا غیرقابل ارسال شده و لازم است خریدار مجددا وجه مربوط به خرید کالا را به همراه وجه ارسال پرداخت نماید.

چطور می توانم مبالغ بالای ۵۰ میلیون را واریز کنم؟

انتقال مبالغ بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون از طریق سامانه ساتنا و پایا انجام می شود. کافی برای پرداخت مبلغ مذکور از گزینه (پرداخت بالای ۵۰ میلیون با حواله ساتنا یا پایا ) در صفحه تسویه حساب خود، اطلاعات واریزی شماره شبا را دریافت کنید و سپس از طریق سامانه های مذکور، اقدام به انتقال وجه نمایید. پس از تکمیل عملیات پرداخت، فیش واریز را به یکی از پشتیبان های سایت در پیامرسانها ارسال نمایید.

سامانه ساتنا

سامانه تسویه ناخالص آنی (Real Time Gross Settlement)
این سامانه به منظور انتقال وجه مبتنی بر حساب با مبالغ کلان در شبکه بانکی کشور ایجاد شده است. ساتنا جایگزینی برای چک های رمزدار بین بانکی است.

درگاه های عملیات ساتنا:

شعب بانک: حداقل مبلغ قابل انتقال از طریق ساتنا ۵۰۰ میلیون ریال است.

لازم به ذکر است ارائه اسناد مثبته دال بر انجام معامله برای انجام تراکنش های بالای ۲ میلیارد ریال اشخاص حقیقی و بالای ۱۰ میلیارد ریال اشخاص حقوقی الزامی است. مشتریان دارای حساب نزد بانک تجارت می توانند فرم تقاضای انتقال وجه از طریق ساتنا را با ذکر نام بانک گیرنده، شماره حساب گیرنده (شماره شبای مقصد) و نام دریافت کننده وجه تکمیل کرده و بانک پس از تامین و واریز وجه توسط مشتری، دستور پرداخت را به ساتنا صادر می کند.

بانکداری اینترنتی: حداقل مبلغ انتقال وجه ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۱ میلیارد ریال
​ همراه بانک: حداقل مبلغ انتقال وجه ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۱ میلیارد ریال

چرخه زمانی عملیات ساتنا:
ساتنا تنها در ساعت اداری شعب بانک ها انجام می شود.

شنبه لغایت پنجشنبه(روزهای کاری):ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح و ساعت خاتمه پذیرش: ۱۴:۱۵

سامانه پایا

پایا زیرساخت اصلی مبادلات پولی بین بانکی انبوه مبتنی بر حساب به شمار می رود. در دستور پرداخت پایا امکان انتقال الکترونیک وجوه خرد مبتنی بر حساب بین بانک ها برای مشتریان فراهم شده است.

درگاه های عملیات پایا:

شعب بانک : حداکثر انتقال وجه تا سقف ۱ میلیارد ریال
بانکداری اینترنتی: سقف انتقال وجه ۱ میلیارد ریال
همراه بانک: سقف انتقال وجه ۱ میلیارد ریال (سقف هر تراکنش ۵۰۰ میلیون ریال)

چرخه عملیات پایا:

پایا در روزهای کاری(شنبه تا پنجشنبه) در چهار مرحله انجام خواهد شد.چرخه اول ساعت ۳:۴۵، چرخه دوم ساعت ۱۰:۴۵، چرخه سوم ۱۳:۴۵ و چرخه چهارم ۱۸:۴۵ است.

چرخه زمانی عملیات پایا در برخی موارد خاص با اعلام بانک مرکزی ممکن است تغییر کند.

نکات قابل توجه در رابطه با دستور پرداخت بین بانکی ساتنا و پایا

صادر کننده دستور پرداخت باید نزد یکی از شعب بانک تجارت دارای حساب باشد. تمامی حسابهای قرض الحسنه پس انداز، قرض الحسنه جاری (اعم از سحر و عادی)، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و حسابهای کارت قابل پذیرش است.
ارائه شبای مقصد توسط مشتری درخواست کننده دستور پرداخت بین بانکی ساتنا و پایا ضروری است.
کارمزد انجام خدمت ساتنا دو صدم درصد مبلغ انتقال وجه تا سقف ۲۸۰.۰۰۰ ریال است.(برای ارسال حضوری از طریق شعب،علاوه بر نرخ مربوطه، مبلغ ۲۰ هزار ریال از مشتری اخذ می شود)
کارمزد انجام خدمت پایا یک صدم درصد مبلغ انتقال وجه از ۲۴۰۰ ریال تا سقف ۳۰.۰۰۰ ریال است.(برای ارسال حضوری از طریق شعب،علاوه بر نرخ مربوطه، مبلغ ۲۰ هزار ریال از مشتری اخذ می شود)
دستور پرداخت های بین بانکی پایا محدودیت جغرافیایی نداشته و در تهران و شهرستان ها و یا بین شهرهای مختلف کشور، در تاریخ سر رسید با سرعت یکسان ارسال می شود.
استرداد وجه مورد انتقال پس از دستور پرداخت و صدور اسناد مربوطه به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
دستور پرداخت صادر شده پس از پذیرش آن توسط بانک قطعی و غیر قابل برگشت بوده و بانک متعهد است در تاریخ درخواست شده توسط مشتری (تاریخ موثر) وجه را به بانک ذینفع ارسال کند.
واریز وجه حواله هایی که از مبدا سایر بانک ها به مقصد حساب های مشتریان بانک تجارت ارسال می شوند، مستقیما توسط واحد ساتنا و پایای بانک تجارت مستقر در تهران صورت می گیرد.

شناسه شبا و نحوه دریافت

شبا شناسه ای است متشکل از ۲۶ کاراکتر (حرف و عدد) که بر اساس استاندارد IBAN تدوین شده است. برای هر حساب بانکی، یک شبای به خصوص در شبکه بانکی کشور وجود دارد.
این شناسه که در کنار شماره حساب های فعلی قرار می گیرد، به منظور تسهیل و استاندارد سازی مبادلات بین بانکی داخلی و بین المللی تمامی بانک های کشور تعریف و تبیین شده است.
سامانه های دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی نظیر ساتنا و پایا، بر اساس شناسه شبا فعالیت می کنند.
شبا تمام اطلاعات یک شماره حساب معمولی را دارد. از این رو با داشتن شبا، بدون اینکه که نگران سایر جزئیات حساب باشید می توانید وجه را به آن منتقل کنید.
کد کنترلی تعبیه شده در شبا، یکی از ویژگی های آن است که امکان خطای مشتری و متصدی بانک درهنگام درج اطلاعات حساب یا واریز وجه به حساب های دیگر را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.
طرف های تجاری با در اختیار داشتن شبای شما قادر خواهند بود بدون نیاز به ذکر کد شعبه، نوع حساب و اطلاعاتی نظیر آن، به صورت الکترونیکی وجهی را به حساب شما حواله کنند. بنابراین اعلام شبا به دیگران به جای در اختیار گذاشتن تعداد زیادی از اطلاعات مربوط به حساب، می تواند در دقت و سرعت ارسال حواله ها بهبود چشمگیری ایجاد کند.

چطور می توانم از طریق چک پرداخت کنم؟

به منظور پرداخت چک در سفارشات بالای ۱۰۰ میلیون، لطفا پس از انجام هماهنگی با یکی از پشتیبان های سایت در پیامرسان ها، نشانی ارسال را دریافت کرده و سپس برگه چک را به نشانی دریافتی، از طریق اسنپ یا پست پیشتاز ارسال نمایید. توجه نمایید سفارشات تنها پس از نقد شدن چک، وارد پروسه پردازش می شوند و این روش به صورت چند مرحله ای نخواهد بود. از پذیرش چک مدت دار معذوریم. برای سفارشات بالای ۲۰۰ میلیون لازم است چند فقره چک حداکثر ۱۰۰ میلیونی صادر نمایید.

چطور می توانم قسطی خرید کنم؟

شما می توانید با اعتبار ازکی وام، از کلیه سایت های پریلند به صورت قسطی خرید کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر به صفحه از پریلند قسطی خرید کنید، مراجعه نمایید.