فروشگاه پریلند با نماد اعتماد الکترونیک
نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال
کد شامد: ۱-۱-۷۷۰۳۱۸-۶۵-۰-۱
صندوق پستی
parylandproduct@post.ir
ایمیل سازمانی
info@parylandproduct.ir

قوانین فروش پریلند

فروشگاه پریلند این حق را بر خود محفوظ می داند به کلیه سفارشات ثبت شده چه از طریق وبسایت و چه از طریق شبکه های اجتماعی؛ در مدت زمان ۱۰ روز کاری رسیدگی کند.
بدیهی است اولویت پروسه بررسی سفارشات در مدت زمان کوتاه تری است؛ اما لازم است خریداران محترم به زمان ۱۰ روز کاری توجه نمایند.
در طی پروسه پردازش سفارش، خریداران محترم می توانند از طریق لینک های ارتباطی وبسایت پریلند شامل: واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و ایمیل؛ با کارشناسان فروش و پشتیبانی پریلند در ارتباط باشند و سفارش خود را پیگیری نمایند.
کلیه مراحل سفارش، در صورت تغییر از طریق سامانه پیامکی پریلند و ایمیل پشتیبانی پریلند به اطلاع خریداران می رسد.
در صورت تغییر وضعیت سفارش از “درحال انجام” به “درحال بررسی” یا “نیازمند بررسی” به معنی اتمام موجودی یا عدم تامین موجودی کالا در آن روز می باشد و لازم است خریداران محترم تا پایان مدت زمان بررسی تحمل نموده و در نهایت از طریق روش های فوق الذکر، وضعیت نهایی سفارش به اطلاع خریداران محترم می رسد.
در صورت عدم تامین موجودی و شارژ مجدد، وجه پرداخت شده به حساب خریدار عودت داده می شود و شماره پیگیری از طریق راه های اطلاع رسانی فوق، به خریدار محترم ارسال می شود.
فروشگاه پریلند در قبال پروسه پردازش پستی و مدت زمان آن مسئولیتی ندارد و از زمان ارسال بارکد مرسوله تا زمان دریافت کالا توسط خریدار؛ مدت زمان سپری شده به این منظور برعهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.
فروشگاه پریلند در قبال برگشت مرسوله به دلایل نقص آدرس پستی، عدم احراز هویت گیرنده، عدم حضور گیرنده در محل، مسئولیتی نداشته و عواقب برگشت مرسوله برعهده خریدار می باشد.

در صورت لغو سفارش، مبلغ با کسر ۱۰ درصد کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه نمایید این مبلغ بدلیل مالیات سالانه و کارمزد دریافتی توسط درگاه های بانکی از مجموع صورتحساب شما کسر می گردد و فروشگاه دخالتی در این مبلغ ندارد.

دریافت غرامت کالای آسیب دیده

کلیه محصولات پیش از ارسال بررسی کامل و تست فنی می شوند و به هیچ عنوان کالای معیوب ارسال نمی شود. خصوصا در مورد کالاهای چینی که گارانتی ندارند، محصول چند دقیقه تست فنی می شود و پس از اطمینان از سلامت آن؛ بسته بندی و ارسال می شود.

بنابراین کالای ارسالی توسط پریلند با ضمانت کیفیت و اصالت به خریدار ارائه می شود و قابل مرجوع نمی باشد.

بسته بندی کلیه مرسولات، لفاف پلاستیک ضدضربه، مقوا و نایلون است؛ با این وجود بدلیل ایجاد فشار و ضربه حین انجام پروسه پستی ممکن است به کالا آسیب وارد شود. لذا کلیه مرسولات فروشگاه پریلند بیمه بوده و جبران خسارت خریدار از طریق بیمه انجام می شود.

کلیه مرسوله ها در بسته بندی مناسب و ضد ضربه لفاف کارتن، پلاستیک حبابدار، فوم ضدضربه، کاغذ و مقوای ضربه گیر تحویل پست می شود. در صورتی که بسته دریافتی شما دچار شکستگی گردید می توانید از طریق سایت شرکت ملی پست ثبت شکایت کنید و غرامت دریافت نمایید.
توجه نمایید، خریداران محترم برای دریافت غرامت کالای آسیب دیده با فروشگاه پریلند مراجعه تماس نگیرند و در اسرع وقت از طریق سایت شرکت پست؛ نسبت به ثبت شکایت و دریافت غرامت اقدام نمایند. با ثبت شکایت در سایت شرکت پست و مراجعه به دفتر پستی الکترونیک محل سکونت خود میتوانید غرامت کالای آسیب دیده را دریافت نمایید.

شرایط  بازگشت کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا  ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری ، از طریق ایمیل به امور مشتریان پریلند اطلاع داده شود. توجه فرمایید، سایت پریلند در ارسال کلیه مرسوله ها دقت کافی را دارد و از ارسال کالای معیوب خودداری می کند. بنابراین کالای ارسالی توسط پریلند با ضمانت کیفیت و اصالت به خریدار ارائه می شود و قابل مرجوع نمی باشد. در صورت بروز آسیب در حین ارسال پستی، کلیه خسارات وارده بر عهده پست بوده و از طریق ذکر شده فوق، می توانید نسبت به دریافت غرامت از پست اقدام کنید.
لطفا از مرجوع نمودن کالای خریداری شده و بازگشت آن خودداری نمایید و فقط از طریق سایت شرکت ملی پست ثبت شکایت کنید و غرامت دریافت نمایید.

انصراف از خرید

برای انصراف از خرید، تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه میتوانید از طریق ارسال ایمیل به پشتیبانی اطلاع دهید. پس از آن خرید شما وارد پروسه پردازش انبار می شود و دیگر امکان انصراف وجود نخواهد داشت.

در صورتی که خرید شما مشمول کوپن تخفیف بود، در صورت انصراف از خرید وجه مربوط به کوپن تخفیف از مبلغ پرداختی کسر خواهد شد و مابه التفاوت به حساب شما واریز می شود.

در صورت لغو سفارش، مبلغ با کسر ۱۰ درصد کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه نمایید این مبلغ بدلیل مالیات سالانه و کارمزد دریافتی توسط درگاه های بانکی از مجموع صورتحساب شما کسر می گردد و فروشگاه دخالتی در این مبلغ ندارد.

انصراف از حرید پس از صدور بارکد پستی به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و وجهی به خریدار عودت داده نمی شود. لزوم دریافت بسته توسط گیرنده، حضور وی در نشانی، ثبت صحیج آدرس پستی در زمان سفارش، ثبت صحیح مشخصات و عدم استفاده از حروف اختصاری و انگلیسی به جای نام گیرنده مرسوله در زمان ثبت سفارش وجود دارد و تمامی مسئولیت آن با خریدار می باشد. در صورتی که خریدار در آدرس حضور نداشته باشد و یا به هر دلیلی از دریافت بسته توسط مامور پست خودداری کند و بسته وی برگشت بخورد، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال این مسئله نخواهد داشت و تمامی مسئولیت دریافت کالا با خریدار می باشد، شایان ذکر است چنانچه بسته به فروشگاه برگشت بخورد، فروشگاه هیچ وجهی به خریدار مسترد نخواهد کرد و لازم است خریدار ضمن پرداخت مجدد هزینه ارسال، اقدام به درخواست ارسال و صدور بارکد جدید نماید. در مواردی که بسته به فروشگاه برگشت بخورد و در فعل و انفعال پروسه برگشت، آسیبی به کالا وارد شود، فروشگاه نسبت به دریافت بسته آسیب دیده اقدام خواهد کرد و هیچ مسئولیتی در قبال ارسال مجدد کالا نخواهد داشت چرا که کالا غیرقابل ارسال شده و لازم است خریدار مجددا وجه مربوط به خرید کالا را به همراه وجه ارسال پرداخت نماید.

ارسال با پیک موتوری

در صورتی که در تهران هستید و مایل نیستید خرید شما در پروسه ۱-۳ روزه پست درگیر شود و درخواست پیک موتوری دارید، میتوانید از طریق هماهنگی با مدیران فروش پریلند؛ درخواست پیک موتوری نمایید. هزینه ارسال کاملاً وابسته به آدرس شما و براساس نرخ کرایه پیک موتوری اسنپ خواهد بود. پرداخت هزینه پیک در محل می باشد.

لغو سفارش پیک موتوری

در سفارشاتی که مشتری درخواست ارسال با پیک می کند، پس از تحویل بسته به اسنپ باکس، چنانچه مشتری بخواهد سفارش را لغو کند، حتی در صورت مغایرت کالا؛ هزینه اسنپ قابل برگشت نمی باشد.

لغو سفارشات خود به خود

در مواردی که آدرس پستی مشتری با نقص مواجه باشد و بسته بدلیل عدم ثبت اطلاعات صحیح آدرس و شماره تماس توسط مشتری قابل ارسال نباشد، سفارش از طرف سایت لغو می شود. این لغو باتوجه به نقص از طرف مشتری با کسر کارمزد همراه خواهد بود و هزینه مسترد شده به مشتری با کسر کارمزد بانکی پریلند، به حساب مشتری پرداخت می شود.

در مواردی که محصول بدلیل مغایرت قیمت یا موجودی، آسیب کالاهای موجود در انبار، عدم تامین موجودی توسط تولید کنندگان، از طرف پریلند غیرقابل ارسال باشد، هزینه کالا و ارسال، به حساب مشتری مسترد میگردد. این استرداد بدلیل نقص از طرف فروشگاه مشمول کارمزد نمی باشد و تمامی هزینه پرداختی مشتری عینا طبق فاکتوری که در سیستم سایت ثبت می شود و نسخه دیگری از آن به ایمیل مشتری ارسال می گردد، به حساب مشتری عودت داده می شود (توجه: در صورتی که درگاه بانکی از مشتری کارمزد کسر کرده باشد، این کارمزد به حساب پریلند واریز نشده است و مربوط به درگاه بانکی است، پریلند عینا وجه پرداخت شده مشتری را طبق فاکتور عودت می دهد).

 

پیگیری مرسوله

پس از ارسال مرسوله شما به پست، کد مرسوله از طریق پیامک به شما ارسال خواهد شد و میتوانید به طور لحظه ای در سایت رهگیری مرسوله پستی؛ پیگیر وضعیت سفارش خود باشید.

چطور می توانم مبالغ بالای ۵۰ میلیون را واریز کنم؟

انتقال مبالغ بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون از طریق سامانه ساتنا و پایا انجام می شود. کافی برای پرداخت مبلغ مذکور از گزینه (پرداخت بالای ۵۰ میلیون با حواله ساتنا یا پایا ) در صفحه تسویه حساب خود، اطلاعات واریزی شماره شبا را دریافت کنید و سپس از طریق سامانه های مذکور، اقدام به انتقال وجه نمایید. پس از تکمیل عملیات پرداخت، فیش واریز را به یکی از پشتیبان های سایت در پیامرسانها ارسال نمایید.

سامانه ساتنا

سامانه تسویه ناخالص آنی (Real Time Gross Settlement)
این سامانه به منظور انتقال وجه مبتنی بر حساب با مبالغ کلان در شبکه بانکی کشور ایجاد شده است. ساتنا جایگزینی برای چک های رمزدار بین بانکی است.

درگاه های عملیات ساتنا:

شعب بانک: حداقل مبلغ قابل انتقال از طریق ساتنا ۵۰۰ میلیون ریال است.

لازم به ذکر است ارائه اسناد مثبته دال بر انجام معامله برای انجام تراکنش های بالای ۲ میلیارد ریال اشخاص حقیقی و بالای ۱۰ میلیارد ریال اشخاص حقوقی الزامی است. مشتریان دارای حساب نزد بانک تجارت می توانند فرم تقاضای انتقال وجه از طریق ساتنا را با ذکر نام بانک گیرنده، شماره حساب گیرنده (شماره شبای مقصد) و نام دریافت کننده وجه تکمیل کرده و بانک پس از تامین و واریز وجه توسط مشتری، دستور پرداخت را به ساتنا صادر می کند.

بانکداری اینترنتی: حداقل مبلغ انتقال وجه ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۱ میلیارد ریال
​ همراه بانک: حداقل مبلغ انتقال وجه ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۱ میلیارد ریال

چرخه زمانی عملیات ساتنا:
ساتنا تنها در ساعت اداری شعب بانک ها انجام می شود.

شنبه لغایت پنجشنبه(روزهای کاری):ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح و ساعت خاتمه پذیرش: ۱۴:۱۵

سامانه پایا

پایا زیرساخت اصلی مبادلات پولی بین بانکی انبوه مبتنی بر حساب به شمار می رود. در دستور پرداخت پایا امکان انتقال الکترونیک وجوه خرد مبتنی بر حساب بین بانک ها برای مشتریان فراهم شده است.

درگاه های عملیات پایا:

شعب بانک : حداکثر انتقال وجه تا سقف ۱ میلیارد ریال
بانکداری اینترنتی: سقف انتقال وجه ۱ میلیارد ریال
همراه بانک: سقف انتقال وجه ۱ میلیارد ریال (سقف هر تراکنش ۵۰۰ میلیون ریال)

چرخه عملیات پایا:

پایا در روزهای کاری(شنبه تا پنجشنبه) در چهار مرحله انجام خواهد شد.چرخه اول ساعت ۳:۴۵، چرخه دوم ساعت ۱۰:۴۵، چرخه سوم ۱۳:۴۵ و چرخه چهارم ۱۸:۴۵ است.

چرخه زمانی عملیات پایا در برخی موارد خاص با اعلام بانک مرکزی ممکن است تغییر کند.

نکات قابل توجه در رابطه با دستور پرداخت بین بانکی ساتنا و پایا

صادر کننده دستور پرداخت باید نزد یکی از شعب بانک تجارت دارای حساب باشد. تمامی حسابهای قرض الحسنه پس انداز، قرض الحسنه جاری (اعم از سحر و عادی)، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و حسابهای کارت قابل پذیرش است.
ارائه شبای مقصد توسط مشتری درخواست کننده دستور پرداخت بین بانکی ساتنا و پایا ضروری است.
کارمزد انجام خدمت ساتنا دو صدم درصد مبلغ انتقال وجه تا سقف ۲۸۰.۰۰۰ ریال است.(برای ارسال حضوری از طریق شعب،علاوه بر نرخ مربوطه، مبلغ ۲۰ هزار ریال از مشتری اخذ می شود)
کارمزد انجام خدمت پایا یک صدم درصد مبلغ انتقال وجه از ۲۴۰۰ ریال تا سقف ۳۰.۰۰۰ ریال است.(برای ارسال حضوری از طریق شعب،علاوه بر نرخ مربوطه، مبلغ ۲۰ هزار ریال از مشتری اخذ می شود)
دستور پرداخت های بین بانکی پایا محدودیت جغرافیایی نداشته و در تهران و شهرستان ها و یا بین شهرهای مختلف کشور، در تاریخ سر رسید با سرعت یکسان ارسال می شود.
استرداد وجه مورد انتقال پس از دستور پرداخت و صدور اسناد مربوطه به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
دستور پرداخت صادر شده پس از پذیرش آن توسط بانک قطعی و غیر قابل برگشت بوده و بانک متعهد است در تاریخ درخواست شده توسط مشتری (تاریخ موثر) وجه را به بانک ذینفع ارسال کند.
واریز وجه حواله هایی که از مبدا سایر بانک ها به مقصد حساب های مشتریان بانک تجارت ارسال می شوند، مستقیما توسط واحد ساتنا و پایای بانک تجارت مستقر در تهران صورت می گیرد.

شناسه شبا و نحوه دریافت

شبا شناسه ای است متشکل از ۲۶ کاراکتر (حرف و عدد) که بر اساس استاندارد IBAN تدوین شده است. برای هر حساب بانکی، یک شبای به خصوص در شبکه بانکی کشور وجود دارد.
این شناسه که در کنار شماره حساب های فعلی قرار می گیرد، به منظور تسهیل و استاندارد سازی مبادلات بین بانکی داخلی و بین المللی تمامی بانک های کشور تعریف و تبیین شده است.
سامانه های دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی نظیر ساتنا و پایا، بر اساس شناسه شبا فعالیت می کنند.
شبا تمام اطلاعات یک شماره حساب معمولی را دارد. از این رو با داشتن شبا، بدون اینکه که نگران سایر جزئیات حساب باشید می توانید وجه را به آن منتقل کنید.
کد کنترلی تعبیه شده در شبا، یکی از ویژگی های آن است که امکان خطای مشتری و متصدی بانک درهنگام درج اطلاعات حساب یا واریز وجه به حساب های دیگر را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.
طرف های تجاری با در اختیار داشتن شبای شما قادر خواهند بود بدون نیاز به ذکر کد شعبه، نوع حساب و اطلاعاتی نظیر آن، به صورت الکترونیکی وجهی را به حساب شما حواله کنند. بنابراین اعلام شبا به دیگران به جای در اختیار گذاشتن تعداد زیادی از اطلاعات مربوط به حساب، می تواند در دقت و سرعت ارسال حواله ها بهبود چشمگیری ایجاد کند.

چطور می توانم از طریق چک پرداخت کنم؟

به منظور پرداخت چک در سفارشات بالای ۱۰۰ میلیون، لطفا پس از انجام هماهنگی با یکی از پشتیبان های سایت در پیامرسان ها، نشانی ارسال را دریافت کرده و سپس برگه چک را به نشانی دریافتی، از طریق اسنپ یا پست پیشتاز ارسال نمایید. توجه نمایید سفارشات تنها پس از نقد شدن چک، وارد پروسه پردازش می شوند و این روش به صورت چند مرحله ای نخواهد بود. از پذیرش چک مدت دار معذوریم. برای سفارشات بالای ۲۰۰ میلیون لازم است چند فقره چک حداکثر ۱۰۰ میلیونی صادر نمایید.

چطور می توانم قسطی خرید کنم؟

شما می توانید با اعتبار ازکی وام، از کلیه سایت های پریلند به صورت قسطی خرید کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر به صفحه از پریلند قسطی خرید کنید، مراجعه نمایید.

سایت های پریلند

سایت اصلی https://parylandproduct.ir
فست پریلند https://fastparyland.ir
آرایشی و بهداشتی پریلند https://parylandbeauty.ir
خرازی پریلند http://kharazyparyland.ir
اسباب بازی پریلند http://toysparyland.ir
اکسسوری مو پریلند http://accessoryparyland.ir
خانه و آشپزخانه پریلند http://homeparyland.ir
زیورآلات پریلند http://javaherparyland.ir
لباس زیر پریلند http://underwearparyland.ir
مزون پریلند http://mezonparyland.ir
سوپرمارکت پریلند http://parylandsupermarket.ir
کالای خواب پریلند http://sleepparyland.ir
لوازم تحریر پریلند http://parylandschool.ir
ملزومات خودرو پریلند http://carparyland.ir
کیف و کفش پریلند http://parylandcharm.ir
عطر پریلند http://perfumeparyland.ir
عمده فروشی پریلند http://omdeparyland.ir

شبکه های اجتماعی پریلند

 فروشگاه پریلند در اپلیکیشن ترب پیج رسمی و فعال دارد.
فروشگاه پریلند با ۱۰ پیچ اینستاگرام و ۱۰ کانال تلگرام به مشخصات زیر فعالیت می کند.
پیچ اصلی پریلند

parylandproduct@

جواهرات

javaherparyland@

اسباب بازی

toys_paryland@

لباس زیر

underwear_paryland@

اکسسوری مو

accessory_paryland@

خرازی

kharazy_paryland@

مزون آنلاین

mezon_paryland@

خانه و دکوراسیون

home_paryland@

آرایشی و بهداشتی

paryland_beauty@

سوپرمارکت

paryland_supermarket@

رویه‌های پرداخت

پرداخت آنلاین از طریق وبسایت فروشگاه و درگاه های مختلف بانکی پریلند امکان پذیر است.

رویه‌های ارسال

ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان از طریق پست پیشتاز
روش‌های ارسال: باربری های درون شهری یا برون شهری، پست سفارشی، پست پیشتاز، پیک

جزئیات ارسال

ارسال کالای حجیم از طریق باربری صورت می گیرد.

ارسال کلیه محصولات از طریق پست پیشتاز و برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

ارسال سفارشات بسته به محصول؛ بین ۳ تا ۱۰ روز کاری انجام می شود. محصولاتی که در شگفت انگیز هستند؛ امکان ارسال فوری در همان روز سفارش را دارند.

ارسال باربری (پس کرایه) برای بسته های بزرگ و سنگین (طول بیشتر از یک متر و وزن بالای ۱۰ کیلو) شهرستان انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال پیک در تهران (پس کرایه) برای تمامی بسته ها انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال با تمامی روش های فوق برای سفارشات بالای ۲۰ میلیون تومان رایگان می باشد.

 

رویه‌های تست و مرجوعی

امکان مرجوعی از طرف خریدار وجود ندارد. امکان لغو سفارش از طرف مشتری وجود ندارد.

در موارد معدودی که موجودی محصول به اتمام رسیده باشد، سفارش توسط فروشگاه لغو و وجه واریزی به حساب فروشگاه به همان شماره کارتی که مشتری با آن خرید نموده است مسترد می گردد و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی می شود.

برای پیگیری سفارش؛ لازم است در سایت ثبت نام نموده و از طریق صفحه کاربری به وضعیت سفارشات خود دسترسی داشته باشید.

در صورتی که مشتری در زمان دریافت بسته اقدام به لغو سفارش کند، و از پذیرفتن بسته خودداری نماید، هزینه کالا و هزینه ارسال پستی قابل استرداد نمی باشد و وجهی به مشتری بازگشت داده نمی شود.

در مواردی که مشتری در زمان دریافت بسته با روش ارسال رایگان در آدرس حضور نداشته باشد و یا به هردلیلی نامه رسان نتواند بسته را به وی تحویل دهد، کالا به فروشگاه برگشت می خورد و ارسال مجدد کالا، مشمول دریافت هزینه ارسال می باشد.

در مواردی که به دلیل فوق کالا برگشت بخورد و محصول در حین ارسال دچار آسیب شود، هزینه غرامت کالا از مشتری دریافت می شود.

ایمیل پشتیبانی سفارشات parylandproduct@gmail.com پشتیبانی سفارشات در اینستاگرام parylandproduct@
سامانه پیامکی فروشگاه پریلند ۵۰۰۰۴۰۰۰۲۶۵۶۱۰ پشتیبانی سفارشات در تلگرام parylandorder@